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Rainbow Six Vegas 2 Patch Details (3)

Autor:

Release: 13.04.2008 (Version 1.01)

Quelle: 4players.de

- Fix for spawn camping

- Switch weapon is now faster in adversarial

- Lower respawn timer for deathmatch and team deathmatch

- Added Team balance XP penalty

- Enabled outfitting option in observer mode.

- Team Leader respawn modification: Respawning with the leader is now the default option

Fixed hang time when playing matches on certain graphics hardware

- Fixed delays for clients when using the custom face feature in-game

- Fixed game crash when the user would click in a certain area from the Leaderboards menu

- Fixed textures corruption when changing antialiasing repeatedly on certain graphics hardware

- Reviewed some achievements unlock when playing online

- Fixed game mode selection bug after being kicked from a dedicated server

- Fixed online problem of client being thrown out of a game when host uses Alt+Tab

- Fixed problem related to weapon templates switch when using only a keyboard

- Fixed the map update in the games list when the SADS uses map cycle

- Fixed issue with The Ace Always Wins! reward

- Fixed malfunction with mouse/keyboard uses in menus

- Fixed a client crash releated to host changing server for the Comcast Event map

- Fixed issue with the Face Scan on certain camera hardware

- Added fix to prevent opening console while chatting

- Fixed HUD problems when using all of the Rainbow's grenades

- Fixed issue when the host would get stuck in the pause menu by kicking the clients while he is respawning

- Fixed a black screen issue when client would join a game in progress.

- Fixed problems related to weapon restriction configuration in Terrorist Hunt

- Fixed experience boost exploit in the first act in single player

- Fixed issue of the crosshairs that disapear when taking cover and aiming simultaneously.

- Fixed sound issue when Bishop's weapons are lost if the user shoots and kills Dennis Cohen.

- Fixed the wrong behavior of a hand gun after changing it from Outfitting menu.

- Fixed issue where client gets stuck in the respawn screen at 0 seconds while in observer mode

- Fixed respawn issue when playing terrorist hunt game at realistic difficulty

- Fixed issue of the laser beam shifting off target after shooting with a pistol

Release: 13.05.2008 (Version 1.02)

Quelle: 4players.de

- Added Speech Recognition.

 - Added KillCam and SwapTeam to SADS options.

 - Added SADS output log and automatic reconnection after network lost.

  - Fixed Crashdumps generation.

 - Fixed SADS crashes when connecting using custom camo.

Release: 03.07.2008 (Version 1.03)

Quelle: ubisoft.com

High Stakes Setting:

Der Spieler erlebt die bisherigen Spielmodi auf eine neue, deutlich taktischere Art:

- Limitiertes HUD

- Kein Radar

 Auf der taktischen Karte sind keine Feinde sichtbar

 Das Granaten-Warnsystem ist ausgeschaltet

- Gesundheitssystem

- Die Lebensenergie regeneriert sich nicht mehr

 Erweiterte Nachwirkungseffekte während kritischer Lebensenergie

- Deckung nehmen

- Die Kameraperspektive wurde verändert, so dass der Spieler nur dann um eine Ecke blicken kann,

wenn er sich preisgibt

- Waffen & Werkzeuge

- Die Zielunterstützung ist komplett ausgeschaltet, so dass der Spieler genauer zielen muss

- Die Genauigkeit beim Schießen nimmt ab, wenn der Spieler die Zoomfunktion nicht aktiviert

 -Weniger Munition

- Die Verfolgerkamera nach dem eigenen Ableben ist immer deaktiviert

- Friendly Fire ist immer aktiviert

Waffen- und Ausrüstungsbalancing

- Die Explosionsverzögerung bei den Brandgranaten wurde erhöht

- Die Detonationsgeschwindigkeit von C4 wurde geringfügig erhöht

- Scharfschützengewehre fügen auf großer Distanz mehr Schaden zu

- Die Präzision von leichten Maschinenpistolen wurde erhöht

- Die Schussfrequenz von manchen Sturmgewehren, Shotguns und SMGs wurden angepasst

- Die Geschwindigkeit beim Herein- und Herauszoomen der Waffen wurde erhöht

- Terroristenjagd Spawning wurde überarbeitet

- Zeige gefallene Spieler in der Lobby

- Team-Anführer Wechsel

- Granaten-Warnsystem

- Die Punktezahl des Spielers, zusammen mit denen der derzeitigen Top-Kontrahenten, wird auf dem HUD eingeblendet.

- Zusammen 52 MB groß

Test auf playstationfront.de