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Far Cry Primal Patch Details (2)
Release: 22.02.2016
Quelle: play3.de | xboxfront.de
Stabilität & Performance
- Performance und Stabilität wurden verbessert
- Beleuchtung und Belichtung wurden verbessert
Waffen & HUD
- Einige timing-abhängige Anzeigefehler im Waffen-HUD wurden behoben
Wildnis & KI
- Einige schwer reproduzierbare Navigationsprobleme von Tierbegleitern wurden behoben
- Einige in Ausnahmefällen auftretende Animationsprobleme wurden behoben
- Die Darstellung der Mammuts bei Objektzerstörung wurde verbessert
- Das Tierverhalten zu Beginn eines Kampfes wurde verbessert
Design & Fortschritt
- XP-Belohnungen wurden angepasst und ausbalanciert
- Der Schadensquotient nach Anwendung von Rezepten wurde korrigiert
- Das Balancing von Wirtschaft und Buffs wurde verbessert
Gameplay
- Einige timing-abhängige Anzeigefehler von brennenden Waffen wurden korrigiert
- Einige Probleme mit brennenden Waffen in Zwischensequenzen bei Nacht wurden korrigiert.
- Die Spielersteuerung und einige kleinere Kollisionsfehler wurden verbessert
- Kamera-Überblendungen und einige kleinere Kollisionsfehler in Zwischensequenzen wurden verbessert
- Die Spawn-Orte einiger NPCs wurden verbessert
- Das Verhalten von Tierbegleitern wurde verbessert
- 564 MB groß
Release: 15.03.2016
Quelle: play3.de
Stability & Performance
- Improved performance and stability
- Fixed low occurrence specific crashes
Gameplay
- Improved the overall difficulty of a mission
- Fixed an edge case issue where the XP is not updated
- Fixed issue where the kills from companion animals does not update under specific condition
- Fixed a bug where a weapon switched automatically when using the speed boost
- Fixed a rare issue where the player is vulnerable when trying to heal
- Fixed a low occurrence issue where the player is unable to loot
- Fixed an issue where the player can be teleport outside the mission zone when riding any animals
- Fixed issues with Hardsave not functional if the user performs specific action
- Fixed a trophy update issue when taming one of the beasts
- Fixed a player’s movement issue when capturing an outpost
- Fixed a 2 seconds freeze when player pauses the game during few specific animations
- Fixed a waterfall effect issue during a cinematic
- Fixed an edge case issue where the player cannot pet smaller companions
- Fixed an issue where the “heal beast” and “ride” actions does not always work on sloping terrain
- Fixed a blood trail visual issue when using the hunting vision
Lighting and FX
- Fixed some lighting issues in specific areas
Wildlife and AI
- Improved the AI navigation in a specific outpost
- Fixed low occurrence navigation issues with the companions
- Fixed some edge case animation issues with animals and companions
Missions/Activities/World
- Fixed Missions and Activities blockers when performing specific actions
- Fixed few spawning issues with the players and specific animals
- Fixed an issue where the player can complete one of the mission twice
- Fixed issues where the player can’t climb a vine when performing certain actions
- Fixed edge case issues where the player can remain stuck if he interacts with stones and plants
- Fixed an issue where the player is unable to fast travel
- Fixed objective issues when performing specific actions
- Fixed edge cases navigation issues in the World
Menu/UI/Map
- Added an option to not show enemies in the minimap
- Added a button to disable the HUD option
- Added new tutorial page to match description and picture
- Fixed an issue where a button is misplaced in the reward stash
- Fixed some displaying issues with the HUD and the World Map
- Fixed an issue where a fail prompt does not appear under specific conditions
- Fixed an issue where the XP prompt remains present on the HUD
- Fixed icons issues in specific activities
- Fixed few minor issues where a waypoint is not displayed properly
- Fixed an issue where the outpost counter does not update
- Added a visual guideline for one of the achievements
Audio
- Fixed a sound issue with burning fire during the playgo
- Added a missing SFX during a specific Quick Time Event attack
- Added a missing Audio line during a cinematic
Localization/Text
- Fixed issues when subtitles go past menu borders in some languages
- Fixed an issue where collectibles text can be overlapped by an event notification
- Added missing subtitles when skipping a cinematic
- Fixed incorrect messages appearing on screen after specific actions
Release: in Arbeit 12.04.2016
Quelle: gamepro.de | play3.de | xboxdynasty.de
- Stamina-Anzeige: Nach einer Weile wird die eigene Spielfigur müde und bewegt sich langsamer;
zum Erholen ist regelmäßiges Schlafen notwendig
- Die Schnellreise benötigt mehr Nahrung und Stamina
- Die Minimap ist standardmäßig deaktiviert
- »Nebel des Krieges« ist hartnäckiger, so dass sich die Karte schwieriger erkunden lässt
- Man trifft seltener auf Menschen und Wildtiere, so dass das Jagen deutlich mehr Geduld erfordert
- Das Herstellen von Munition dauert nun einige Sekunden
- Die Eule wird abgeschwächt
- Die eigene Spielfigur wird kälteempfindlicher,
wodurch die Abhängigkeit von Feuer und die Notwendigkeit warmer Kleidung steigen
- Gezähmte Tiere sind nicht mehr so stark
- Das Zähmen von Bären und Säbelzahntiegern wird erschwert
- Abgehauene Tiere kehren nicht mehr automatisch zurück
- Verstorbene Tierbegleiter können nicht mehr wiederbelebt werden,
aber sie lassen sich weiter vor dem endgültigen Tod retten
- Nächste sind nun länger, dunkler und tödlicher
- Die Hunter-Vision-Fähigkeit bleibt länger aktiv